Sierpień, 2017

po okolicy

Niedziela, 20 sierpnia 2017 · dodano: 20.08.2017 | Komentarze 1

niepełna kreska

tak co by się trochę pokręcić bo przez ta pogoda już mnie nosiło w domu...

Centralny Zlot Turystów Kolarzy PTTK w Raciborzu

Środa, 16 sierpnia 2017 · dodano: 17.08.2017 | Komentarze 7

Kreska z wycieczki bez jazdy z i do dworca

Z racji trwania Centralnego Zlotu tak nie daleko nas - w Raciborzu - po rozesłaniu info i odzewie ze strony Darka pojechaliśmy reprezentować klub na krajowej arenie.

Do Raciborza z przesiadką w Rybniku jedziemy pociągiem. Tam od początku gonimy grupę którą jednak udaje się szybko namierzyć po kilku km w Bieńkowicach. Podłączamy się i jedziemy już w peletonie. W Bieńkowicach zwiedzamy kuźnię artystyczną z 1702r pana Sochy (notabene przemiły gość z ogromną wiedzą wyniesioną z dziada pra dziada) a następnie kierujemy do Tworkowa na ruiny. Tam byłem ostatnio 3 lata temu i widać że coś się dzieje. Ruiny zabezpieczone coś tam odnowione i można nawet między murami się przemieszczać a ostatnim razem wszystko było pozagradzane z zakazem wejścia i zawalenia. Po chwili przerwy jedziemy do Chałupek gdzie na przejściu granicznym zorganizowano bufet i pół godzinną przerwę. Było to bardzo miłe - kawa/herbata, drożdżówki i wody w butelkach ile kto chciał. Później wjazd do Bohumina i wałami Odry do Ostravy gdzie jest kolejna przerwa. Korzystając z okazji udaję się na wieżę widokową pooglądać ładną panoramę miasta i okolic.
W dalszej części odwiedzamy Landek Park w Ostravie (bardzo przyjemne zielone miejsce gdzie można pojechać na kamping albo pod namiot) i kierujemy się w stronę Hlucina. Z tamtąd przez Darkovice do Pist i na polską stronę. Trochę się rozczarowałęm bo miały być militaria i fortyfikacje wojenne zwiedzane ale z racji nadciągającej burzy zmienili trochę program wyjazdu. W znacznej mierze przyczyniły się też do tego maruderzy którzy nawet przy 15km/h stękali że za szybko jedziemy. Ale niestety nigdy wszystkich nie da się zadowolić.

Ja uważam wyjazd za udany z lekką nutką żalu. Udało się spotkać kilku znajomotwarzych z Krasnobrodu. I obiecałem sobie, że w przyszłym roku już zapisuję się na wyjazd na Centralny połączony z międzynarodowym Zlotem w Staszowie.

trening

Wtorek, 15 sierpnia 2017 · dodano: 15.08.2017 | Komentarze 0

trochę interwałowych odcinków

8 Nocny Rajd w Bytomiu

Poniedziałek, 14 sierpnia 2017 · dodano: 15.08.2017 | Komentarze 0

Kreska z nocki

Umówiony dzień wcześniej jedziemy na trasę rajdu do Bytomia. Generalnie takie nocne manewry to mnie nie rajcują, ale z racji że tyle wolnego, urlop itd to można było :) W domu ok 2:30

Kierunek Hutki-Kanki

Niedziela, 13 sierpnia 2017 · dodano: 15.08.2017 | Komentarze 0

kreska z trasy

taka ustawka co by obiad lepiej smakował.

poobiednie szwędanie

Sobota, 12 sierpnia 2017 · dodano: 12.08.2017 | Komentarze 1

Kreska z dnia

Najpierw przez Janinę jadę na 3stawy zobaczyć jak idą przygotowania do  festiwalu 90'. Scena stoi, teren zagrodzony więc omijam bokami i jadę w stronę Nikisza szlakiem. Nagle zza winkla wyjawia się Maciek. Pytam gdzie jedzie chwila gadki i jedziemy na pogorię gdzie chciałem dzisiaj dotrzeć. I tak już spacerowym tempem kręcę za przewodnikiem sosnowieckimi i zagłębiowskimi ścieżkami. I znowu gdzieniegdzie pojawiam się po raz pierwszy.

Jutro plan na ustawkę w okolice Niegowonic i podzamcza

rekreacja

Piątek, 11 sierpnia 2017 · dodano: 12.08.2017 | Komentarze 0

z rana spacerkiem z Julką pojechne na działkę do wujka potaplać się w basenie. Z działki już sam na nadzwyczajne zgromadzenie w PTTKu a później prosto do domu.

na raty - nadrabianie zaległości

Czwartek, 10 sierpnia 2017 · dodano: 10.08.2017 | Komentarze 2

po wczorajszym poskładaniu rowerka i wymianie organów dzisiaj powiedziałem sobie że się trochę poruszam.

Rano najpierw do pracy porozdzielać robotę co bym wrócił z urlopu na gotowe, a następnie z Julką 15km pętelka po okolicznych laskach i bocznych drogach.
Kreska z rana

Na 18 umówiony z Michałem wybieramy się na dość energiczną przejażdzkę po okolicach, z mega jak dla mnie powrotem z Siemianowic - bo staraliśmy się dotrzeć przed burzą do domu.I udało się a jak wszedłem do domu to za oknem już ulewa, ale cufal
Kreska z popołudnia
Kategoria spacerowo, 5napęd

jakieś fatum ostatnio

Wtorek, 8 sierpnia 2017 · dodano: 08.08.2017 | Komentarze 5

Kreska ze spacerku :)

Miał być mocny trening wieczorową porą i początek był dobry, aż za dobry. Po 4,5 km ze średnią 27 takie coś mnie spotkało...

Nie miałem skuwacza więc spacerek do domu sobie zrobiłem. Przy okazji pokrzywiło dwie szprychy i są do wymiany plus centrowanie, nie wspominając o nowej przerzutce z hakiem (chyba że w serwisie uratują ją)...

PS Chyba od razu wymienię cały napęd na nowy :)