• Sprzęt "Biała Strzała"

jakieś fatum ostatnio

Wtorek, 8 sierpnia 2017 · dodano: 08.08.2017 | Komentarze 5

Kreska ze spacerku :)

Miał być mocny trening wieczorową porą i początek był dobry, aż za dobry. Po 4,5 km ze średnią 27 takie coś mnie spotkało...

Nie miałem skuwacza więc spacerek do domu sobie zrobiłem. Przy okazji pokrzywiło dwie szprychy i są do wymiany plus centrowanie, nie wspominając o nowej przerzutce z hakiem (chyba że w serwisie uratują ją)...

PS Chyba od razu wymienię cały napęd na nowy :)

pablo84
| 18:52 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj przy okazji wczorajszej awarii wymieniłem calutki napęd :) teraz już pacjent powinien być stabilny.
gizmo201
| 16:20 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj kaseta nieźle wyrzeźbiona
limit
| 15:57 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj Widzisz... Jechałbyś ze mną to by się i skuwacz znalazł. A może nawet któryś z haków by pasował. A i kółko by się dało podcentrować ;-p
Plecak mam nielekki ale na różne przypadki lekarstwa tam wożę :-)
gizmo201
| 05:07 środa, 9 sierpnia 2017 | linkuj Od razu nowy kup jak ten już jeździć nie chce heh. Masz nie fart uuu :/ współczuję
gozdi89
| 21:30 wtorek, 8 sierpnia 2017 | linkuj Ale peszek. Rower zastrajkował po weekendowych manewrach.