avatar Ten blog rowerowy prowadzi pablo84 z osady Mysłowice. Mam przejechane 55948.87 kilometrów, Kulam się 18.91 km/h i się wcale nie chwalę.

Sierpień, 2014

ustawka na kręcenie w okolicach Bielska i Porąbki

Sobota, 30 sierpnia 2014 · dodano: 30.08.2014 | Komentarze 1

opis później ale dzień jak najbardziej do udanych...

kreska z Endo

start dnia zaplanowany na 4.50 ale przebudziłem się przed budzikiem, patrze a za oknem dość mocna ulewa. Jeszcze nie wstałem a już w głowie zawitało zwątpienie co do sensu wstawania z ciepłego suchego łóżeczka. Stweirdzam, że jak będzie dalej tak mocno lało o 5.30 to daje info że jaę pociągiem do Bielska. Ale jeszcze kolejne kilkanaście minut przysługującego snu i okazuje się że deszcz zaprzestał padać i jest tylko mokro. Zbieram się...

O 5.45 ląduje na Giszowcu przy przejściu pod DK86 i drodze na Janinę gdzie miałem to spotkać się z Mariuszem i Robertem.Mija 6.00 - dzwonie do Mariusza czy jedzie, czy nie przestraszył się pogody. Jest info że jest w drodze i będzie za chwile ponieważ czekał na resztę ekipy która to się nie zjawiła. Pare minut po 6 zjawia się chwila rozmowy i ruszamy w drogę atakując kierunek Bielsko Białą. Droga leci jak po sznurku przez lasy na Murcki a stamtąd już szerokim marginesem 86 aż do Kobióra. Trochę nam się zapędziło bo troszkę przejechaliśmy "krajową jedynką" na której chyba jest zakaz poruszania się rowerem. :) W Kobiórze skręcamy w leśne dukty i docieramy do m. Grzawa gdzie pytamy miejscową "bikerowiczke" jak przedostać się przez Wisłę do Kaniowa. Najpierw "Pani Dobra Rada" wskazuje aby wrócić na DW933 aby jechać do Brzeszcze i tam nawrót do Kaniowa, ale po krótkiej rozmowie i podpowiedzi że "wujek google" pokazywał przejście przez rzekę w tej okolicy kobita przypomina sobie o moście. Faktycznie jest taki most rurowy którym to idzie przejechać na teren kopalni a stamtąd do Kaniowa i dalej. Szukamy mostu i znajdujemy kładkę - wspinamy sie na nią i okazuje się że most jest 30 metrów dalej :D

Potem ostry offroad przez teren kopalni gdzie brodzimy kołami w błocie i ciapie zakrywającej obręcze kół a momentami nawet i bardziej. Rower jest po kompletnej kąpieli błotnej.

SPA pełną gębą. Zresztą ja z Mario też. Potem już asfaltami przez Bestwine do Bielska kierunek dworzec PKP gdzie spotykamy się z resztą bandy.

Pod dworcem meldujemy się jakoś o 9.30 zastając Waldka i Patyka którzy dotarli tam koleją oraz Tomka, Domina, Limita którzy ich odbierali. Po wyregulowaniu poziomów cukru i oddechu ruszamy na kwaterę aby chłaopaki z pociągu zostawili graty w skawach i swobodnie mogli pochasać po górkach. W strone Kozubnika jedziemy przez przełęcz Przegibek skąd zjeżdzamy do Międzybrodzia Bialskiego i zaporę w Porąbce.

Chłopaki zakwaterowani, rozminowali sakwy to można ruszać w drogę. Jeszcze w centrum Porąbki zakupy i spotkanie z Moniką. Po uzupełnieniu zapasów ruszamy DW948 w stronę Kobiernic przed którymi odbijamy w lewo na ruiny zamku na Wołku. I tu zaczyna się kolejny podjazd.

"Oprowadzam" Waldka i Patyka po tym co pozostało po tym jakże pięknym zamku i jedziemy dalej leśnymi ścieżkami. Następnie wjeżdzamy na niebieski szlak. Tam zaczyna się zabawa. Jest akurat ścinka drzew i ścieżka wygląda masakrycznie dodatkowo jeszcze te strome podjazdy. W skrócie miejscami były najpierw wypychy między krzakami a później po błotnistych ścieżkach.

Szlakiem z przygodami docieramy do Kamieniołomu gdzie zapada decyzja o tym, iż odpuszczamy sobie Chrobaczą i zjeżdzamy przez Kozy na jakiś ciepły posiłek.

Po jedzonku i pożegnaniu się z zostającą w tamtych rejonach grupą, Ja i Mariusz odbijamy na Kęty i już znanymi drogami przez Oświęcim, Bieruń, CHełm Śl docieramy do Mysłowic. Powrót zajął nam równe dwie godzinki. Jak na mnie to rewelacja :D

Mario dzięki za udany dzień z atrakcjami.

DOPD

Piątek, 29 sierpnia 2014 · dodano: 29.08.2014 | Komentarze 0

Czwartek, 28 sierpnia 2014 · dodano: 28.08.2014 | Komentarze 0

Środa, 27 sierpnia 2014 · dodano: 27.08.2014 | Komentarze 0

Wtorek, 26 sierpnia 2014 · dodano: 26.08.2014 | Komentarze 0

w jedną i w drugą w deszczu

Poniedziałek, 25 sierpnia 2014 · dodano: 25.08.2014 | Komentarze 0

Piątek, 22 sierpnia 2014 · dodano: 22.08.2014 | Komentarze 0

Czwartek, 21 sierpnia 2014 · dodano: 22.08.2014 | Komentarze 0

Środa, 20 sierpnia 2014 · dodano: 20.08.2014 | Komentarze 0

dzisiaj droga do pracy była najszybsza w sezonie - 6,5km w niespełna 14min ze średnią 28km/h. Natomiast powrót już z kolegą z pracy w jego tempie :/ A tak była szansa zejść poniżej 30 min w obie strony :) Może kiedy indziej jak znowu będzie korzystne BIO