• Sprzęt "czarna strzała"

po pracowo... spontan spowodowany przez szwagra

Piątek, 3 sierpnia 2012 · dodano: 03.08.2012 | Komentarze 0

dzisiaj nic nie zapowiadało takiej przejażdżki. Wychodząc z pracy dzwoni szwagier czy mam jakieś plany na popołudnie - i odpowiadam (jak mam mieć plany skoro żony nie ma w domu :) ). I tak spotykamy się o 17 na Rymerze skąd pedałujemy na Brzęczkowice gdzie skręcamy na stację PP aby przeczekać burze. Po kilkunastu minutach przerwy ruszamy w lekkiej mżawce na Brzezinkę gdzie kierujemy się na Jaworzno - przez Wysoki Brzeg - pod basen zobaczyć nowy cennik po otwarciu. Później przez os. Stałe, starym torowiskiem na Chropaczówkę, Długoszyn wyjeżdżamy w Jaworznie-Szczakowej gdzie kierujemy się w lewo na Sosnowiec-Maczki. Przystajemy nad Białą Przemszą na pograniczu Jaworzna i Sosnowca gdzie w tamtym roku płynęliśmy na spływie kajakowym. W Maczkach krótka chwila na obejrzenie dworca PKP i dalej drogą na Dąbrowę Górniczą gdzie w Borach skręcamy w lewo i dojeżdżamy do Balatonu. Fajne miejsce na rybki i na intymną imprezę. Po zebraniu pieczątek ruszamy dalej przez Porąbkę dojeżdżamy do S1 gdzie przejeżdżając wiadukt skręcamy w lewo i jedziemy jakimiś dróżkami wyjeżdżając na tyłach Klimontowa gdzie odnajdując się w rzeczywistości odwiedzamy znajomą. Po krótkiej pogaduszce ruszamy już asfaltem do głównej drogi - biegnącej z Niwki na Zagórze - i pedałujemy na Niwkę a później na Mysłowice gdzie w centrum rozdzielamy się i każdy w swoją stronę.