• Sprzęt "Biała Strzała"

Rekreacyjny Rajd Krk-Trzebinia i powrót do domu

Sobota, 23 kwietnia 2016 · dodano: 24.04.2016 | Komentarze 0

Kreska z drogi powrotnej

rano pobudka przed 6 bo jakichś dwóch krzątało się po forcie i nie mogłem już później zasnąć. Na dodatek trzymał mnie w swoich rękach "kac morderca" i nie chciał puścić aż do południa.

Ranek mija dość ospale ale dość sprawnie i planowo punkt 9:30 wyruszamy z fortu w stronę startu na Kryspinowie. Jeszcze przed wyjazdem robimy pamiątkowe zdjęcie na jego tle (taka coroczna chyba już tradycja). Po przyjechaniu na start rajdu, zapisaniu się pozostawało jeszcze prawie dwie godziny do startu więc montujemy się w pobliskiej pizzerni. Jedni dochodzą dalej do siebie, inni już ze sprawnymi żołądkami regulują zapasy.

Od startu o dziwo Cykloza trzyma się w dość zbitej grupce przez co byliśmy chyba widoczni na trasie. Na trasie po kilkunastu kilometrach trochę się porozjeżdzaliśmy lecz przed metą nastąpiło ponowne zgrupowanie. W takiej już grupce wjeżdzamy na teren mety umieszczonej w zespole pałacowo-parkowym w Młoszowej. Tam posilamy się grochówką, w nadziei oczekujemy losowania nagród głównych lecz jak zwykle bez wygranych i po 16:30 ruszamy w stronę domu. W Jaworznie rozdzielamy się i już w mniejszej grupce docieramy przez Byczynę i Jeleń do Mysłowic. Na powrocie momentami pokapywało lecz udało się dojechać na sucho.