• Sprzęt "Biała Strzała"

DPD

Czwartek, 15 maja 2014 · dodano: 15.05.2014 | Komentarze 3

do pracy dojechałem w lekkiej mżawce, natomiast powrót juz w konkretnym deszczu... warstwa ochronna od deszczu zaczyna być nieszczelna na poziomie spodni (widoczne przetarcia od wewnątrz) no i przedewszystkim ta fontanna płynąca z tylnego koła na moje plecy - trzeba cos z tym zrobić bo gazeta a'la pomysł Maćka tak nie do końca spełnia swoją funkcje ochronną :)

pogodo popraw sie bo to już za niespełna 3 tygodnie na wakacyjny wyjazd wzdłóż Odry się zbieramy...
Kategoria praca

pablo84
| 15:28 piątek, 16 maja 2014 | linkuj Dokładnie muszę zainwestować w tzw pełny błotnik... Z doświadczenia wiem ze najlepszy jest. A co do pogody, Filip, to za dwa tygodnie jedziemy na Odrę i nie wiadomo jaka będzie pogoda, a nie chciałbym w najgorszym przypadku przez dwa tygodnie jechać w deszczu bez błotników :-)
limit
| 07:31 piątek, 16 maja 2014 | linkuj Błotnik. Jedyne skuteczne rozwiązanie. I to taki, żeby zasłaniał tak z 45% obwodu koła. Każdy inny to za mało bo albo leci na nogi przy przerzutce albo na plecy.
wloczykij
| 23:05 czwartek, 15 maja 2014 | linkuj Już od poniedziałku ma być lepiej, zapowiadają nawet 30 stopni w przyszłym tygodniu