• Sprzęt "Biała Strzała"

DPD

Wtorek, 13 maja 2014 · dodano: 13.05.2014 | Komentarze 4

dzisiaj na poworcie dorwałem królika... po może póltorakilometrowym dochodzeniu dorwałem go i nie odpuściłem... fajny widok jak kolo żyłuje aby się urwać a Ty kręcisz swoje i jedziesz dalej za nim :)  chciałem go pare razy wyprzedzić ale cisł ze średnią w okolicach 26km/h to jechałem sobie za nim... zjechał przy rondzie obok b. kopalni Mysłowice a ja już spokojnie na myjkę obok Reala wypucować Białą Strzałę i do domu. Takie powroty to marzenie... króliki fajna sprawa :)
Kategoria praca

pablo84
| 18:15 środa, 14 maja 2014 | linkuj nie nie... mówię o tempie emeryta a nie o starszych osobach jeżdzących na rowerze, a to jak zauważyłeś jest diametralna różnica.
limit
| 17:42 środa, 14 maja 2014 | linkuj O! Niedoceniasz emerytów a to błąd. Już miałem kilka okazji przekonać się, że czasem trafi się wśród nich harpagan, który niejedno jeszcze może.
pablo84
| 16:31 środa, 14 maja 2014 | linkuj U mnie to był tak prawdę mówiąc pierwszy poważny królik... Tak to się ewentualnie emeryty trafiają :-)
limit
| 09:47 środa, 14 maja 2014 | linkuj :-) Bardzo fajna. Niestety ostatnio mam jakoś pecha i się nie trafiają.