rozkmina nad nowym rowerem... ciąg dalszy

Środa, 27 listopada 2013 · dodano: 27.11.2013 | Komentarze 7

Z racji wczorajszych 14 godzin spędzonych na ostrej jeździe i zapier...niu za innych w robocie, po krótkim spaniu stwierdziłem że dziś dupsko powożę na tzw "krzywy ryj" blachosmrodem.

Wracając do tematu postu...
Dostałem już w miarę wystarczającą ilość odpowiedzi na zapytania w sklepach rowerowych (nie powiem bo niektóre mnie najzwyczajniej olały - szczególnie te w Katowicach). Do finału przeszedł jeden model Meridy.

Albo

Merida Crossway 100-D z 2013roku (za 1849zł w Dąbrowie Górniczej bez żadnych gratisów)

ALBO

Merida Crossway 100-D z 2014roku (za 2430zł w Mysłowicach z gratisem za 40zł i przeglądem po pół roku)

Różnica między rowerami jest tylko w napędzie - nowszy ma 9 rzędową kasetę. No chyba że czegoś nie dostrzegam w opisie...

Jak ktoś zna się to może wyrazić swoje zdanie w tej kwestii :)

pablo84
| 08:06 poniedziałek, 2 grudnia 2013 | linkuj Filip za darmo ci nikt nic nie da... gdzieś trzeba iść na kompromisy między ceną a wyposażeniem,
gizmo201
| 18:31 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Cena i tak za wysoko jak na ten osprzęt. Każdy się ceni, a syf ładuje taka prawda niestety ;/
limit
| 08:38 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj :-) No to nie pozostaje nic innego jak tylko kupić i cieszyć się nowym nabytkiem :-]
pablo84
| 07:56 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj mocowanie pod bagażnik było jednym z priorytetowych tematów przy wyborze rowera. Z ceny za 2013 już niżej zejść się nie da - ale i tak wydaje mi się ona korzystna/przystępna jak za rower na tym osprzęcie. A przejrzałem dość trochę marek i modeli.

Dzisiaj albo jutro czekam na ostateczną odpowiedź ze sklepu i chyba się zdecyduję :)
limit
| 07:47 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj 2013. 24 biegi w zupełności wystarczają. Różnica w cenie ogromna. Nie warto za rocznik płacić. Nie tyle, przynajmniej. A osprzętem bym się nie przejmował za bardzo. Będziesz jeździł to go zedrzesz i wtedy wstawisz co Ci będzie pasowało. Zwróciłeś uwagę na to, czy rama ma mocowanie do bagażnika?
gizmo201
| 06:18 czwartek, 28 listopada 2013 | linkuj Ja brał 2013 rocznik, może coś byś jeszcze nawet stargował hehe, Resztę kasy bym w akcesoria lub osprzęt lepszy bym wpakował
tlenek
| 21:26 środa, 27 listopada 2013 | linkuj jak masz dać za 2014 2430 to szukaj czegoś lepszego w tej cenie. gdybym wybieral miedzy tymi, to tańszy, a za reszte spd, albo jakieś inne przydatne akcesoria.
po zdjęciach widać różnice w korbie