• Sprzęt "czarna strzała"

DOPD

Poniedziałek, 25 listopada 2013 · dodano: 25.11.2013 | Komentarze 6

WRÓCIŁEM :)

jeszcze lecze skutki choroby ale nie przeszkadzają mi one w jeżdzeniu... więc trzeba korzystać póki jeszcze nie ma siarczystych mrozów :)

Rano do Sosnowca na Grota-Roweckiego do salonu optycznego po soczewki które zamówiłem przez internet (płyn w salonie kosztuje 32,50zł a kupiony poprzez stronę 28,50zł - ciekawa dysproporcja). Nastepnie dostarczyć część zakupów siostrze po czym już prosto do pracy... (ale korzystając z jeszcze zapasu czasowego drogę obieram leśnym kawałkiem zielonego szlaku od Słupnej do Brzezinki). kreska

Powrót standardem bez ekscesów, w zasadzie jakiś znikomy ruch na drodze.
Kategoria drugi napęd, praca

pablo84
| 23:16 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj spróbuj, ja tak przez przypadek zacząłem... no i z tego wyszło kilka fajnych tripów tego roku
limit
| 13:26 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Oooo! Teraz przyuważyłem, że w zaliczgmine się bawisz :-] Czasem się zastanawiałem ile by mi wyszło jakbym ślady powczytywał :-)
pablo84
| 09:00 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj niestety... w weekend mam firmową integrację, także nie da rady z mojej strony :) /2 dni z życia wzięte/
limit
| 08:10 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Może by tak jeszcze rzutem na taśmę zrobić 200 i najechać Prezesa w Rzeszowie? ;-) Jechać w sobotę i wracać w niedzielę. O ile pogoda byłaby znośna.
pablo84
| 07:56 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj poprawione :) aż mi pozytywnie ciśnienie się podniosło po wczorajszej jeździe heh tzn jest wszystko w normie :)
limit
| 07:49 wtorek, 26 listopada 2013 | linkuj Na "kresce" pokazuje brak dostępu. Chyba musisz ślad udostępnić publicznie.
I witamy ponownie na kołach :-)