• Kalorie 1931kcal
  • Sprzęt "czarna strzała"

Wiosenny rajd wokół Jaworzna

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 3

Dzisiaj wybraliśmy się z kolegami z Cyklozy na Wiosenny Rajd ścieżkami wokół Jaworzna. Pogoda dopisała no i liczba uczestników także. Aczkolwiek po drodze dość trochę ludu się wykruszyło. Jak już w tamtym roku doświadczyłem tereny wokół Jaworzna są bardzo ciekawe i idealnie nadające się do odprężających tripów.

Link do pełnej galerii

grupa startowa Cyklozy z Sosnowca-Niwki spod kościoła © Pablo84

przed rozpoczęciem rajdu © Pablo84

nie pamiętam jaka jest nazwa tego miejsca © Pablo84

gdzieś na czarnym szlaku © Pablo84

wizytacja w sklepie... a w tle stara cementowania w Jaworznie © Pablo84

łabędzie na Sosinie © Pablo84

chwila przerwy i pokazanie przez organizatora jak przebiegała dotychczasowa trasa © Pablo84

widok na Elektrownie spod góry Grodzisko © Pablo84

czarny szlak pod Grodziskiem © Pablo84

ci co dojechali do końca © Pablo84

ostatni posiłek w jaworznickim McDonaldzie i w drogę do domu © Pablo84
Kategoria wycieczkowo

pablo84
| 20:00 poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | linkuj widzieć się widzimy :) tylko jeszcze nie wiem gdzie :P
gozdi89
| 21:50 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Co do Bytomia hmm nie wiem 21 też mamy naszą klubową trzeba pomyślować w większym gronie jak to rozwiązać
limit
| 19:41 niedziela, 14 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki za wspólne kręcenie. I fajnie obejrzeć wydarzenie, w którym się brało udział, okiem innego uczestnika :-) Widzimy się w Bytomiu za tydzień?