• Sprzęt "czarna strzała"

sobotnia przejażdżka po szlaku z TTC do Milowic

Sobota, 3 listopada 2012 · dodano: 03.11.2012 | Komentarze 4

Dzisiaj miałem zamiar przejechać się ze szwagierkiem po jaworznickich szlakach ale coś niedomógł przez co wybrałem się pozwiedzać bliskie a zarazem nieprzejechane do tej pory tereny. Tyle miejsc jest ciekawych w okolicy do zwiedzenia i zobaczenia. Wybrałem się więc na brzęczkowice gdzie podjechałem na Trójkąt Trzech Cesarzy gdzie to stoi obelisk ze skradziona kilka dni po założeniu tablicą pamiątkową

obelisk po Mysłowickiej stronie na Trójkącie Trzech Cesarzy © Pablo84

a niedaleko niego rośnie stary Buk Pospolity (pomnik przyrody)
Stary Buk na wzgórzu Bismarcka © Pablo84

Następnie przez błotka ścieżkami leśnymi dostałem się na most i podjechałem w stronę Fashion House skąd zajechałem na TTC po stronie sosnowieckiej.
TTC w Sosnowcu © Pablo84

obelisk na TTC w Sosnowcu © Pablo84

Z TTC pojechałem szlakiem w stronę Milowic. Po drodze mijam Stadion Zagłebia
Stadion Narodowy w Sosnowcu - Zagłębie Sosnowiec © Pablo84
oraz przejeżdzam nad drogą z katowic na wysokości Reala
mostek nad drogą S86 z Katowic © Pablo84
Kategoria spacerowo

pablo84
| 20:52 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj a tak swoją drogą... dzień był dla mnie bardzo pechowy - w przednim hamulcu wykręciła mi się śruba mocująca szczęki hamulcowe do amortyzatora a w tylnim hamulcu straciłem 5 z 7 śrubek mocujących tarczę hamulca do koła... już zrobiona prowizorka aby jutro można było gdzieś uderzyć przy dobrej pogodzie
| 20:48 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj no TTC... niegdyś jedna z najważniejszych atrakcji Górnego Śląska...
wloczykij
| 20:16 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj a ja przejeżdżałem obok bo o 6 rano było za ciemno zeby tam się zapuszczać o o 18 tez już było za ciemno :) ale jeszcze tam wjadę :D
gizmo201
| 19:13 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Też tam dziś byłem, TTC widać popularny szlak :O