avatar Ten blog rowerowy prowadzi pablo84 z osady Mysłowice. Mam przejechane 56434.05 kilometrów, Kulam się 18.88 km/h i się wcale nie chwalę.

• Sprzęt "Biała Strzała"

DPD 012 i 105 MK w Bytomiu

Piątek, 30 marca 2018 · dodano: 01.04.2018 | Komentarze 2

Po pracy umówiony z chłopakami z Cyklozy ruszam na miejsce spotkania pod fontanną. Po drodze zajrzałem jeszcze na stacje BP czy ktoś z Mysłowic będzie chętny ale nie zauważam ani pół duszyczki. Na Deblinskiej czeka już szwagier Artur a zaraz po mnie podjeżdża Grzesiek. Czekamy jeszcze na jak zwykle spóźnionego Patyka który dojeżdża z Andrzejem. I tak najkrótsza i najprostsza droga prowadzę z Andrzejem na miejsce startu Masy Krytycznej. Tam chwila pogawędki z Romanem, pętla po mieście w towarzystwie służb mundurowych. Na mecie zdjęcie grupowe pamiątkowe, kolejne pogaduchy z Romanem który zapraszał na ciepłe kreple. Po juz wcześniejszych namowach w tamtym roku nieomieszkalismy skorzystać z bytomskich przysmakow przed masa. Powrót juz standard droga 94 do Czeladzi a następnie przez Sosnowiec do domu.

fajny dzień z pierwszym w tym roku dalszym kreceniem.