• Sprzęt "Biała Strzała"

Sobota, 27 sierpnia 2016 · dodano: 28.08.2016 | Komentarze 4

zapamiętać!!! jeśli ma być gdzieś dojazd po szynach - nie jechać z Limitem :D

żartuje

Kreska z Endo z dzisiejszego dnia

Dzień pełen atrakcji, mieliśmy pojeździć po Beskidzie, wjechać na Rysianke i Wielką Raczę a wyszła jazda po okolicach Pszczyny. Fajnie było bo jeździliśmy za kreską kierowani przez Garmina. Masa poznanych nowych ścieżek i duktów leśnych.

Lecz co się odwlecze to nie uciecze :)

gozdi89
| 11:33 poniedziałek, 29 sierpnia 2016 | linkuj Limit na tym odcinku, szczególnie między wytrzeźwiałką, a chemiczną też sporo wariatów którzy pod pociąg lubią skakać. Nie wiem czy to dobry pomysł. Ale kto wie, klątwa Big Milka minęła to i szynowa też pójdzie w niełaskę :D
pablo84
| 19:03 niedziela, 28 sierpnia 2016 | linkuj nie no Adam nie bierz tego do siebie :D bez dwóch zdań następnym razem jedziesz z nami :)
gizmo201
| 15:00 niedziela, 28 sierpnia 2016 | linkuj Nie było źle, Limit jedź następnym razem klątwę trza ściągnąć!
limit
| 12:01 niedziela, 28 sierpnia 2016 | linkuj Może wybiorę się na pociąg z Będzina do Sosnowca? Zobaczymy co się może na takim dystansie wysypać... :-]