• Sprzęt "Biała Strzała"

DOPD 091

Czwartek, 27 sierpnia 2015 · dodano: 27.08.2015 | Komentarze 0

Dzisiejszy wpis połączony z wczorajszym przed racowym spontanicznym spotkaniem Cyklozy...

We wtorek dowiaduję się o nadzwyczajnym zgromadzeniu które to miało na celu ustalenie kilku ważnycn spraw na najbliższy czas.
Tak też w środę przed 16 zajeżdzam pod fontannę gdzie w jednym czasie pojawiam się z Adamem. Następnie z różnych stron pojawiają się następni  - stawiając się w większościowym klubowym gronie. Ustalamy miejscówkę na obrady w Parku Śląskim obok wejścia do ZOO i tam uliczkami Katowic i Siemianowic jedziemy. Zasiadamy na trawce i obgadujemy najbliższe imprezy oraz plany wyjazdowe. Czas zlatuje bardzo miło i przyjemnie lecz nastaje pora się zbierać. Limit urywa się zaraz po wyjeździe z parku, następnie Kot koło Silesii i tak pozostali pedałowali dzielnicami Katowic do Sosnowca. Na szlaku obok Magnetti oddzielamy się z Darkiem i Andrzejem od "gorolskiej" grupy i jedziemy przez Modrzejów do domu.

Po szybkiej kolacji wybywam na przymusowe niespanie, czyli nocka w pracy...