• Sprzęt "Biała Strzała"

DPD

Środa, 22 października 2014 · dodano: 22.10.2014 | Komentarze 4

dzisiejszy przejazd daleki od średnich letnich, yyy i do takich już trzeba będzie się przyzwyczaić.

Dzień pod znakiem Czerwonych Gitar hehe

Kategoria drugi napęd, praca

pablo84
| 18:30 czwartek, 23 października 2014 | linkuj no niestety czas mamy taki że ledwo oko sie otworzy i spojrzy za okno to podświadomie szuka się alternatywnych dróg dojazdu hehe. Ale twardym trzeba być a nie... z cukru :P
Mariotruck
| 12:33 czwartek, 23 października 2014 | linkuj Adam, to pejczem się , pejczem ;-)
limit
| 11:50 czwartek, 23 października 2014 | linkuj Ja się dziś tak zacząłem nastawiać psychicznie na wcześniejsze wstawanie bo ostatnio ciągle po czasie jestem na mecie. Jak patrzę na czas przejazdu to ciągle się wydłuża. Dołujące to. Pytanie tylko, czy uda mi się zmobilizować.
Mariotruck
| 03:20 czwartek, 23 października 2014 | linkuj Mnie wczoraj tak do Wojkowic K. mózg ciągle się darł " Jeśli to możliwe....ZAWRÓĆ !!!!" ...ale endorfiny go skutecznie zagłuszały ;-) :-P