• Sprzęt "czarna strzała"

DPD

Poniedziałek, 30 grudnia 2013 · dodano: 30.12.2013 | Komentarze 3

No i to by było na tyle w tym sezonie i roku.
Przed pracą podjechałem na myjkę wyczyścić Czarną Strzałę co by na Sylwestra chociaż trochę się świeciła. Jutro niestety dzień bez rowera.
Podsumowując ten sezon i rok kalendarzowy... jak dla mnie baaardzo udany w kilometry 5,8kkm i w ilość poznanych ludziów (pozytywnie zakręconych cyklozą). Wakacyjny wyjazd Szlakiem Wiślanym zapadł głęboko w pamięci.
Do Siego Roku.
Pozdrawiam
Paweł

świąteczny prezent własnoręcznie wykonany przez żonę

Kategoria drugi napęd, praca

pablo84
| 15:33 czwartek, 2 stycznia 2014 | linkuj hehe only ozdoba, niezłej zgagi po takiej budowlanej pianie montażowej można dostać :P
limit
| 19:42 środa, 1 stycznia 2014 | linkuj Powiem, że Szanowna Małżonka zrobiła niezłe cudo. Jeszcze trochę i zacznie z nami w Klubie śmigać :-)
A że tak z wrodzonego łakomstwa zapytam: to tylko ozdoba czy też można się tym posilić?
gizmo201
| 08:04 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Do siego!