• Sprzęt "czarna strzała"

korzystając z pogody

Piątek, 8 listopada 2013 · dodano: 08.11.2013 | Komentarze 2

wróciwszy z pracy i posileniu się obiadkiem, żona ma plany na popołudnie a mnie one ni w ząb. Korzystając z pogody i w miarę wolnego popołudnia wyruszam na przejażdzkę po okolicach.

Trasa jak kreska z Endomondo

Pod zamkiem w Będzinie usłyszałem kolejny raz dzisiaj jakiś metaliczny brzdęk po czym nie mogę wrzucić na przedniej przerzutce największej tarczy. Robię oględziny i wniosek jeden... spokojnie do domu bez zmiany przełożeń z przodu. Linka wisiała na kilku nitkach (trzeba będzie wymienić przez weekend).

Usterka linki w przedniej przerzutce © Pablo84

Usterka linki w przedniej przerzutce 2 © Pablo84

/LINKA WYMIENIONA/ :)

pablo84
| 21:38 sobota, 9 listopada 2013 | linkuj z praktyki wiem że drewno/gałązki są bardzo akuratne do naprawy usterek w rowerze :)
limit
| 21:06 piątek, 8 listopada 2013 | linkuj Przednia to nie problem. Robisz klina z kawałka gałęzi i blokujesz na wybranym ustawieniu. Gorzej jakby Ci tył strzelił.