pechowy ten miesiąc

Środa, 16 października 2013 · dodano: 16.10.2013 | Komentarze 4

cały czas oczekuję nowo zakupionego koła które może jutro zostanie dostarczone. Kilometrów przez to w tym miesiącu jak na lekarstwo. Apetyt na jazdę jest już duży po takiej długiej przymusowej przerwie.

Na domiar złego wczoraj dość mocno przeciołem przedramie w pracy i nie obyło się bez interwencji chirurga. Będę musiał sobie jeszcze z conajmniej tydzień odpuścić z rowerem, przez co na Zakończeniu Sezonu w Chudowie mnie nie będzie ;(.

Kiepski ten październik FUCK!!!!!

pablo84
| 20:31 piątek, 18 października 2013 | linkuj zrastam zrastam... dzisiaj dostałem nowe koło, co wpłynęło na mnie i moją regenerację bardzo korzystnie. Myślę że w okolicach wtorku/środy uda mi się coś zacząć kręcić :)
limit
| 05:56 piątek, 18 października 2013 | linkuj To strasznie musieli Cię gnębić o to, skoro w końcu zdecydowałeś się zmienić ten stan rzeczy ;-)
Zrastaj się szybko.
pablo84
| 10:22 czwartek, 17 października 2013 | linkuj ehhh. taka praca :) aczkolwiek do przedwczoraj byłem jedynym w robocie co se jeszcze nic nie zrobił.
limit
| 07:48 czwartek, 17 października 2013 | linkuj Coś to porobił, żeś się tak urządził?