• Sprzęt "czarna strzała"

XIV Rodzinny Rajd Rowerowy i Tourne po mysłowickich imprezach

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 21.09.2013 | Komentarze 5

Dzisiaj wszystko zależało od pogody...

Rano wstaje i niebo lekko przychmurzone, udaje się na zakupy i o 13 wyjeżdzam ze szwagrem na zbiórkę do Katowic-Bolina skąd prowadzi jedna ze 7 tras dojazdowych XIV Rajdu Rodzinnego. Po osiągnięciu celu w mocno spacerowym tempie - tj Kamping 215 na D3S - jemy kiełbaski, biediadujemy i miło gawędzimy. Niestety, żaden klubowicz dzisiaj nic nie wygrał, co i tak nie przeszkodziło w udanej zabawie i dobrym humorze. Na afterek pojechaliśmy przez Janinę na Giszu i Nikiszowiec do Mysłowic gdzie na Ćmoku odbywały się dni Janowa. Po posileniu i napojeniu udajemy się na kolejną imprezę w mieście - tj na stadion Górnika 09 tzw Kocina - ale tam wieje kichą. Jedyne co dobre to jabłecznik z dużą ilością cynamonu - w zasadzie to nie wiem skąd się wzioł w naszym posiadaniu. Ale dobry był. Jednogłośnie ustalono po niedługiej chwili, że wracamy spowrotem na Janów gdzie zasiadamy na dłużej i trinkujemy...

Prezes z Patykiem mają dłuższą drogę do przejechania, a ja ze szwagrem ino ciut z górki i w domu... chociaż roz mom blisko do domu :)

Dzień mocno udany, może trochę mało km ale za to czas spędzony w doborowym towarzystwie i wpadającym w ucho rytmach zespołu FEST :D

pablo84
| 18:50 poniedziałek, 23 września 2013 | linkuj no trzeba było zawitać w nasze skromne progi to byś też pojeździł :) po imprezach hehe
limit
| 06:42 poniedziałek, 23 września 2013 | linkuj Z imprezy, na imprezę, na imprezę i na imprezę. Nieźle :-)
gizmo201
| 05:50 niedziela, 22 września 2013 | linkuj Ano fakt Mysłowice nie Sosnowiec :D
pablo84
| 21:01 sobota, 21 września 2013 | linkuj jo nie potrzebuja paszportu :P fajnie było. dzięki :)
gizmo201
| 20:47 sobota, 21 września 2013 | linkuj A paszport był, że przekroczyliście naszą granicę :D Dzięki za przypadkowe spotkanie